CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, August 27, 2011

heart less


Assalamualaikum kawan2



lagi beberapa hari syawal akan tiba, tapi apa yang saya rasakan sepanjang ramadhan hati saya tidak terlalu hidup mengingati Allah, tidak terlalu teruja berbuat sebanyak2-banyaknya amal ibadah.

Astarfirullah
Astarfirullah
Astarfirullah

saya dah mensia-siakan peluang yang Allah bagi. saya tak cuba sedekah kepada sesiapa pun, saya tak teruja untuk senyum pada semua orang, saya masih bermalas-malasan bt keje rumah. hati saya tidak ingat Allah sebanyak-bnyaknye. saya tak tunjukkan contoh yang baik untuk adik beradik . (gaduh je =p ) semua ni menjadikan ramadhan yang saya lalui amat tak bermakna. dan saya menulis post ini dalam keadaan hati saya sangat-sangat down. Down dengan dosa2 yang saya lakukan. merasa kesal kerana tidak BERSEGERA melakukan kebaikan. semua ini menjadikan hati saya jauh dari Allah



















saya amat berharap dipertemukan ramadhan lagi agar saya berpeluang semula merebut cinta Allah


TAPI

nak bt baik tak perlu tunggu ramadhan tahun depan kan.. mulakan sekarang, jadikan ramadhan yang ini, pemangkin untuk kita berbuat lebih bnyak kebaikan.

Hidupkan hati kita dengan mengingati Allah
Jangan berputus asa dari rahmat Allah





Allah bawa hatiku dekat padaMu

amin
amin
amin





No comments:

Post a Comment